Általános szerződési feltételek
ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
Jelen Általános Szerződési Feltételek a www.eldobogo.equisistem.hu oldalon (a továbbiakban: Honlap) elérhető szolgáltatások felhasználási feltételeire vonatkozik, amely oldal üzemeltetője az Eldobogó Lovas Oktató Kft. székhely:8227 Felsőörs, Rózsa u. 18.; cégjegyzékszám19-09-517242; adószám: 24957762-1-19) mint Szolgáltató.
- Értelmező rendelkezések:
- 1.Weboldal: a www.equisystem.hu weboldalon található lovarda irányító (ERP) rendszer.
- 2.www.equisystem.hu: az EQUISYSTEM Kft., mint Tulajdonos és Üzemeltető által üzemeltetett weboldal megnevezése.
- 3.Szolgáltatás: a Szolgáltató által kínált lovas oktatás, túrázás, táborozás, amelyek a weboldalon feltüntetésre és ezáltal online értékesítésre kerülnek, és amelyeket a Felhasználó megvásárolhat, igénybe vehet.
- 4.Szolgáltató: a Honlap felületét jog- és szerződésszerűen használó természetes- vagy jogi személy, a lovas szolgáltatást nyújtó (lásd 4.2. pont második bekezdés).
- 5.Felhasználó: minden olyan természetes személy, aki a weboldal tartalmához hozzáfér.
- 6.Ügyfél: az a 18. életévét betöltött természetes személy, aki a weboldalon regisztrációt végez, aki felhasználói fiókot hoz létre.
- 7.Szolgáltatást igénybe vevő: az a természetes személy, akinek érdekében történik a szerződéskötés, aki a weboldalon foglalható szolgáltatást igénybe veszi.
- 8.Saját fiók: az Ügyfél által a weboldalon regisztrációt követően létrehozott, csak számára és a Felhasználó számára hozzáférhető online felület.
- 9.Szerződés: a Szolgáltató és az Ügyfél között a Weboldalon megjelenített szolgáltatásnyújtásra létrejött jogügylet a jelen ÁSZF-ben foglaltak szerint. A Szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek. A Szerződés nyelve a magyar, amelyre a magyar jog rendelkezései, különös tekintettel az elektronikus úton történő szerződéskötés különös szabályai az irányadók.
- 10. Értesítés: Elektronikus úton történő szerződéskötés különös szabályai szerint történő Szerződés alapján történő foglalási ajánlat, amelynek értelmében az elektronikus úton tett szerződési jognyilatkozat akkor válik hatályossá, amikor az a másik fél számára hozzáférhetővé válik. Az elektronikus utat biztosító fél, vagyis a Harmadik fél köteles a másik fél, Ügyfél szerződési jognyilatkozatának megérkezését elektronikus úton késedelem nélkül visszaigazolni. Az elektronikus úton megkötött szerződésre a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (különösen 6:82-85.§§-ai) és az Elektronikus Kereskedelmi Szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény rendelkezései irányadók.
- A foglalás módja
- 1.Saját fiók/Profil létrehozása
Az Ügyfél elsődlegesen Saját fiókot az e-mail címe, a neve, az általa generált jelszó és a lovas tudás megadásával hozhat létre.
Az Ügyfél úgy is létrehoz Saját fiókot, hogy az EQIUSYSTEM és/vagy a Harmadik személynek, szolgáltatást nyújtónak szóban megadja az e-mail-címét, a nevét, és a lovastudását. Ekkor a weboldal elektronikus üzenetet küld egy generált jelszóval azzal a figyelemfelhívással, hogy az Ügyfél saját érdekében változtassa meg a generált jelszót.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a Saját fiók létrehozásáért, az abba történő belépésért, a belépéshez szükséges jelszó generálásáért és megadásáért, ezen adatok mentéséért és automatikussá tételéért, valamint mindezek harmadik személy részére történő hozzáférhetővé tételéért mindig és minden esetben a Felhasználó/Ügyfél felel, ebből eredően a Saját fiókból leadott szolgáltatásnyújtás iránti igényért, minden, a Saját fiókban végrehajtott műveletért, ügyféloldali tevékenységért a Saját fiók tulajdonosa felel.
Tájékoztatjuk a Felhasználót/Ügyfelet, hogy a Saját fiók adatai közül a Felhasználó által generált jelszót a weboldal nem tárolja, Üzemeltető rendszere azt nem menti, ahhoz kizárólag Felhasználó/Ügyfél fér hozzá.
A Saját fiók «Profil» elnevezéssel menüpontokba szedve tartalmazza többek között az Ügyfél által a regisztráció során és/vagy a foglalás leadásakor önkéntesen megadott további személyes adatokat az alábbiak szerint:
- 1.1. Profil fotó
- 1.2. Személyes adatok: telefonszám, nem, születési idő, közeli hozzátartozók, cím
- 1.3. Számlázási adatok: számlázási név, számlázási cím, adószám
- 1.4. Szállítási cím
- 1.5. Egészségügyi adatok: egészségügyi információ, orvos neve, orvos telefonszáma, munkaegészségügyi korlátozások
- 1.6. Méret
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy mint Ügyfél a regisztráció során, és mint Felhasználó a szolgáltatás nyújtására vonatkozó igény leadásakor köteles valós adatokat megadni, mivel az adatok valóságtartalmáért Ön felel. Amennyiben Ön valótlan, időszerűtlen, hibás és/vagy hiányos adatokat ad meg, úgy az ebből eredő károkért sem EQUISYSTEM Kft. sem a Szolgáltató nem vállal felelősséget, és a weboldal nem rendeltetésszerű, visszaélésszerű használata esetén az EQUISYSTEM Kft. jogosult saját üzleti érdekeinek védelme érdekében fellépni. Ezért javasoljuk a Saját fiók időről-időre történő ellenőrzését a személyes adatai vonatkozásában.
Felhívjuk szíves figyelmét arra is, hogy amennyiben az EQUISYSTEM Kft. tudomására jut fentiekkel ellentétes adatszolgáltatás, illetőleg jelen Adatkezelési Szabályzatban foglaltakkal ellentétes, visszaélésszerű használata a weboldalnak, úgy jogosult az Ön Saját fiók használatát korlátozni.
- - Miért szükséges a közeli hozzátartozó megjelölése?
Amennyiben az Ügyfél vagy a Szolgáltatást igénybe vevője igényli, a szolgáltatásnyújtással összefüggésben felmerült problémáról a megjelölt hozzátartozót telefonon értesíti a Harmadik személy baleset, betegség, rosszul lét esetén a Szolgáltató tudja, hogy kit kell értesíteni. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a weboldal közeli hozzátartozón nem kizárólag a Ptk.-ban foglalt közeli hozzátartozót érti az EQUISYSTEM, a jogosultságot nem ellenőrzi. (Ptk. 8:1.§ (1) bekezdés 1. pont: közeli hozzátartozó: a házastárs, az egyeneságbeli rokon, az örökbefogadott, a mostoha- és a nevelt gyermek, az örökbefogadó-, a mostoha- és a nevelőszülő és a testvér).
- 2.Szolgáltatás igénybevétele a weboldalon keresztül
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a foglalás bejelölése nem eredményezi a szolgáltatásnyújtási szándéknyilatkozatnak a Harmadik személy részéről történő kötelező teljesítését, és nem jelenti annak véglegesítését, vagyis nem eredményez szerződéskötést.
A weboldalon keresztül Felhasználó/Ügyfél FOGLALOK gombra kattintva véglegesíti a foglalást, mint szerződéskötési ajánlatot.
A véglegesítéssel a Felhasználó/Ügyfél kijelenti, hogy az általa megadott, a szolgáltatásnyújtáshoz szükséges adatok a valóságnak megfelelnek, ekkor még szükség esetén azokat a Saját fiókon/Profilon belül módosíthatja, továbbá hozzájárul ahhoz, hogy az általa önkéntesen, a Szerződés teljesítéséhez szükséges és elengedhetetlen személyes adatokat az EQUISYSTEM szerződés teljesítése céljából felhasználja, kezelje, szükség esetén felvegye a kapcsolatot Ügyféllel a megadott elérhetőségek (e-mail, esetleg telefon) bármelyikén. A foglalás véglegesítésével a Felhasználó/Ügyfél kötelezettséget vállal arra, hogy az általa megjelölt fizetési módon a szolgáltatás ellenértékét kiegyenlíti a Szolgáltatónak.
AZ EQUISYSTEM a Felhasználó/Ügyfél által véglegesített szerződéskötési szándékot, mint foglalást a megadott e-mail-címre és a Saját fiók/Profil oldalon történő elektronikus üzenetben igazolja vissza, amely visszaigazolás a Felhasználó/Ügyfél szerződési ajánlatának elfogadását vagy elutasítását tartalmazza. A foglalás és annak visszaigazolása akkor minősül megérkezettnek, amikor a címzett számára hozzáférhetővé válik.
Az Ügyfél és Harmadik személy között a szerződés akkor jön létre, amikor a Felhasználó/Ügyfél az általa megjelölt e-mail-címen vagy Saját fiók/Profilon megkapja a foglalás elfogadásáról szóló, fenti tartalmú visszaigazolást.
Az EQUISYSTEM/ Szolgáltató felhívja szíves figyelmét, hogy fenntartja magának azt a törvényes jogot, hogy a Felhasználó/Ügyfél által leadott foglalást indokolás nélkül elutasítsa. Ez esetben erről Önt e-mail-ben vagy Saját fiók/Profilon külön értesíti a foglalás visszaigazolása nélkül.
Az EQUISYSTEM biztosítja és amennyiben a Harmadik személy felajánlja a lehetőséget abban az esetben, ha a szolgáltatást igénybevételére jelentkező vevők létszáma elérte a Szolgáltató által meghatározott maximumot, a felhasználó várakozó listára kerül. Amennyiben a szolgáltatást igénybevételére jelentkezők közül egy vagy több szolgáltatást igénybe vevő eláll a foglalástól, abban az esetbe az EQUISYSTEM automatikus értesítést küld a várakozó listán lévőknek a foglalás lehetőségéről.
- - Mit jelent a szállítási cím?
Amennyiben Ön igényli és a Szolgáltató ezt vállalja a Szolgáltatást igénybe vevőt az oktatási intézményből elszállítja a Szolgáltató a lovardába. Ez esetben az oktatási intézmény pontos címét megjelölni szükséges, amennyiben a Szolgáltató vállalja a lakcímről is elszállítja a szolgáltatást igénybe vevőt, ez esetben a lakcímet is meg kell adni.
- - Miért szükségesek az egészségügyi adatok?
Amennyiben a Szolgáltatást igénybe vevő olyan betegségben szenved, amely az Ügyfél megítélése szerint a weboldalon keresztül igényelt szolgáltatás jogszabályoknak megfelelő nyújtását befolyásolhatja, a Szolgáltatást igénybe vevő egészségének maradéktalan érvényre juttatása érdekében kérjük megadnia szíveskedjék akár orvosi dokumentáció csatolásával, akár a betegség leírásával. Pl. ételallergia, méhcsípés-allergia, cukorbetegség, rendszeresen szedett gyógyszer, anatómiai deformitás, stb.
2.3. Foglalás visszaigazolása, vagyis a Szerződés létrejötte
2.3.1. Üzemeltető/ Szolgáltató a Felhasználó/Ügyfél által véglegesített foglalást a megadott e-mail-címre és/vagy Saját fiók/Profil oldalon történő elektronikus üzenetben igazolja vissza, amely visszaigazolás az Ügyfél szerződési ajánlatának elfogadását vagy elutasítását, a foglalás adatait, az online banki átutalás vagy online bankkártyás módon fizetett, avagy szolgáltatás nyújtást megelőzően készpénzben fizetendő végösszeget, a fizetés módját, a lemondás szabályait. A foglalás és annak visszaigazolása akkor minősül megérkezettnek, amikor a címzett számára hozzáférhetővé válik.
2.3.2. Az Üzemeltető tájékoztatja Önt, hogy a fenti tartalom nélküli, a foglalás véglegesítése után az Ügyfél részére e-mail-ben megküldött automatikus rendszerüzenet, amely a foglalás rögzítéséről szól és a foglalás adatait tartalmazza, csupán tájékoztató jellegű (ekkor Ön még jogosult a rendelkezésre bocsátott személyes adatok módosítására Szerződés létrejöttének hiányában a Saját fiókon belül, ezért kérjük, hogy figyelmesen olvassa el az adatokat), és nem jelenti a foglalás hivatalos, szerződésszerű visszaigazolását. Az elektronikus úton történő szerződéskötés szabályai szerint amennyiben ezen automatikus rendszerüzenet, amely az elektronikus utat igazolja, az Ügyfél foglalásának véglegesítésétől számított 1 órán belül az Ügyfélhez nem érkezik meg, az Ügyfél mentesül az ajánlati kötöttség vagy a szerződés teljesítése alól.
2.3.3. Az Üzemeltető/ Szolgáltató felhívja szíves figyelmét, hogy fenntartja magának azt a törvényes jogot, hogy a Fogyasztó/Ügyfél által leadott Megrendelést indokolás nélkül elutasítsa. Ez esetben az automatikus rendszerüzenet megküldését követően erről Ügyfelet e-mail-ben értesíti a foglalás visszaigazolása nélkül.
2.3.4. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a foglalásának véglegesítését megelőzően Szolgáltató tájékoztatja az Ügyfelet az adott szolgáltatás lemondási díjáról. A lemondási díjra akkor jogosult a Szolgáltató, ha az Ügyfél/Szolgáltatást igénybe vevője a foglalásban rögzített szolgáltatást nem veszi igénybe, a szerződéstől eláll. Részletes szabályokat az „Elállás” elnevezésű, jelen ÁSZF 5. pontja tartalmazza.
- Fizetés és számlázás
3.1. Fizetés általánosságban
3.1.1. Mielőtt Felhasználó/Ügyfél a foglalást véglegesítené, kötelezettséget vállalt arra, hogy az általa megjelölt fizetési módon a foglalásban megjelölt Harmadik személy által nyújtandó szolgáltatás ellenértékét, díját kiegyenlíti, megjelöli a fizetés módját külön gombra kattintva, amely történhet online banki átutalással, online bankkártyás fizetéssel (BARION vagy SimplePay) vagy a szolgáltatásnyújtást megelőzően történő készpénzes fizetéssel.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy az online fizetések esetében az Üzemeltető nem felel az Ügyfélnél bármilyen jogcímen felmerülő többletköltségért, amely a választott fizetési módtól, a bankkártyát kibocsátó pénzintézettől függ.
3.2. Fizetés online banki átutalással
3.2.1. Amennyiben az Ügyfél az online banki átutalással fizetési módot választja, úgy az ügyfél nevét és a foglalt szolgáltatás megnevezését az utalás közleményrovatában szükséges feltüntetnie a teljes végösszeg átutalásával egyidejűleg.
3.2.2. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy amennyiben a közlemény rovatban nem, vagy nem helyesen tünteti fel az ügyfél nevét és a foglalt szolgáltatás megnevezését, úgy a véglegesített foglalás beazonosítását megnehezíti.
3.2.3. Tulajdonos/Szolgáltató tájékoztatja Önt, hogy a foglalás véglegesítését követően a fizetendő végösszeg teljes összegének banki jóváírását követően kerül a foglalás jelen ÁSZF 2.3.1. alpontban rögzítettek szerinti visszaigazolásra, a Szerződés megkötésére.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy az Ön által használt bankszámlaszámára vonatkozó adatokat a Weboldal nem menti, azok nem kerülnek tárolásra, továbbításra Tulajdonos/Szolgáltató által.
3.3. Fizetés online bankkártyával
3.3.1. Amennyiben az Ügyfél az online bankkártyás fizetési módot választja, úgy a Weboldal a BARION, mint fizetést feldolgozó szolgáltató fizetési felületére kerül átirányításra, ahol nevének, bankkártya-adatainak megadásával fizethet.
3.3.2. A bankkártyával történő fizetési gomb megjelölésével Ön kijelenti, hogy a bankkártyás fizetési módról és következményeiről előzetes tájékoztatást kapott és elfogadta a BARION ezen fizetési módra vonatkozó feltételeit.
A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
Az online bankkártyával történő fizetés a weboldaltól független, a Barion által üzemeltetett elektronikus rendszeren keresztül történik. A fizetésre a Barion, az érintett kártyatársaság, továbbá a kártyát kibocsátó és az összeget jóváíró pénzügyi intézmény üzletszabályzatai irányadóak. A Barion mindenkor hatályos ÁSZF-je és Adatkezelési tájékoztatója megtalálható a honlapján. Tulajdonos a Barion működésével kapcsolatosan semmilyen felelősséget nem vállal.
3.3.3. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy az Ön bankkártya-adatait a Weboldal nem tárolja, azok nem kerülnek tárolásra, továbbításra Tulajdonos/Szolgáltató által.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy amennyiben haladéktalanul, de legalább ésszerű határidőn belül az Ön által választott, vagy módosított online banki átutalás vagy online bankkártyás fizetés módok egyikén nem kerül sor a szolgáltatás díjának megfizetésre, úgy Üzemeltető jogosult az Ügyfél e-mail-ben történő értesítés mellett törölni a foglalást.
3.3.4. A bankkártyával történő fizetési gomb megjelölésével Felhasználó kijelenti, hogy a bankkártyás fizetési módról és következményeiről előzetes tájékoztatást kapott és elfogadta a BARION ezen fizetési módra vonatkozó feltételeit.
3.4. Fizetés készpénzben
Amennyiben Ön a foglalás véglegesítését megelőzően ezt a fizetési módot választja, akkor a lefoglalt és visszaigazolt szolgáltatás díját a szolgáltatásnyújtást megelőzően köteles megfizetni a szolgáltatást nyújtó Szolgáltatónak.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy amennyiben nem fizeti meg a szolgáltatás díját a szolgáltatásnyújtást megelőzően, úgy a Harmadik személy nem köteles a szerződés teljesítésére, az a foglalás lemondásának minősül. Ez estben a foglalás véglegesítését megelőzően jelzett lemondás díja Önt fogja terhelni.
3.5. Visszafizetés
3.5.1. Amennyiben a foglalást indokolás nélkül visszautasítja Üzemeltető/ Szolgáltató, úgy az Ügyfél által már online banki átutalással vagy online bankkártyás fizetéssel kifizetett összeget haladéktalanul visszafizeti az alábbiak szerint.
3.5.2. Online banki átutalással történő fizetés esetén az Ügyfél által megadott bankszámlára banki átutalás formában.
3.5.3. Online bankkártyás fizetéssel történő fizetés esetén a Barion által kiállított elszámolást követően átutalással az ügyfél által megadott bankszámlára utalja át a szolgáltató.
3.6. Számlázás
3.6.1. Online banki átutalással vagy online bankkártyás fizetés esetén a foglalás visszaigazolásával egyidejűleg a Szolgáltató megküldi a Vásárlónak e-mail-ben a lefoglalt szolgáltatásra vonatkozó számlát olyan formátumban, amelynek letöltésére és kinyomtatására Ügyfélnek lehetősége van.
3.6.2. Készpénzben történő fizetés esetében a szolgáltatásnyújtást követően a Szolgáltató kézi vagy gépi nyugtát állít ki, vagy haladéktalanul megküldi az ügyfélnek a szolgáltatásra vonatkozó számlát olyan formátumban, amelynek letöltésére és kinyomtatására Ügyfélnek lehetősége van.
3.6.3. Fentieken túl a kiállított számla elektronikus formában elérhető az Ügyfél Saját fiókjában.
- A Szolgáltatással kapcsolatos egyéb rendelkezések
4.1. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a sportról szóló 2004. évi I. törvény alapján a jelen weboldalon igényt szolgáltatás alapján végzett tevékenység sporttevékenységnek minősül: „meghatározott szabályok szerint a szabadidő eltöltéseként kötetlenül vagy szervezett formában, illetve versenyszerűen végzett testedzés vagy szellemi sportágban kifejtett tevékenység, amely a fizikai erőnlét és a szellemi teljesítőképesség megtartását, fejlesztését szolgálja.”. A Szolgáltatást igénybe vevője sportolónak minsül: „az a természetes személy, aki sporttevékenységet végez.”.
4.2. Felhívjuk figyelmét, hogy a Szolgáltató maradéktalanul betartja a lovas szolgáltató tevékenységről szóló 14/2008. (XII. 20.) ÖM rendelet rendelkezéseit. A szolgáltatás igénybevételekor többek között az alábbi rendelkezések irányadók Ügyfél és Szolgáltató jogviszonyára:
Lovas szolgáltató tevékenységnek minősül a kereskedelemről szóló 2005. évi CLXIV. törvény 2. §-ának 16. pontjában meghatározott szolgáltató tevékenység, így különösen lovagoltatás, lovas oktatás, lovasterápia, fogyatékos személynek nyújtott lovas szolgáltatás, terep- vagy túralovaglás, fogathajtás, fogathajtás oktatás, fogatoztatás, lovas bemutató.
Lovasterápia olyan speciális fejlesztő-rehabilitációs szolgáltatás, amely sérült, fogyatékos vagy pszichológiai kezelés alatt álló személy gyógyítására, készségei fejlesztésére, egészségi és pszichés állapotának javítására irányul.
Fogyatékos személynek minősül a fogyatékos személyek jogairól és esélyegyenlőségük biztosításáról szóló törvény szerinti fogyatékos személy.
Fogyatékos személynek nyújtott lovas szolgáltatás a fogyatékos személy és a ló együttes felkészültségén alapuló, kondíciónövelő, rekreációs, szabadidős tevékenységként végezhető lovas oktatás, lovagoltatás, fogatoztatás, fogathajtás oktatása, lovas parasport, lovas speciális sport.
Alkohol, kábítószer vagy egyéb, az ítélő- és reakcióképességet hátrányosan befolyásoló szer hatása alatt álló személy lóra nem ülhet, fogatot nem hajthat. A Szolgáltató akkor engedélyezheti a Szolgáltatást igénybe vevő lovaglását vagy fogathajtását, ha az nem áll olyan szer hatása alatt, illetőleg nincs olyan állapotban, amely miatt lóra nem ülhet, fogatot nem hajthat. A Harmadik személy megtagadhatja a szolgáltatás nyújtását, ha a Szolgáltatást igénybe vevő személy aktuális fizikai vagy mentális állapota alapján arra következtet, hogy a szolgáltatás igénybevétele a testi épségét veszélyezteti. A 18. életévét be nem töltött személy esetében a szakmai tevékenységért felelős személy vagy az általa kijelölt személy, lovasterápia vagy a fogyatékos személynek nyújtott lovas szolgáltatás esetén a lovasterapeuta vagy a képzettséggel rendelkező lovas oktató vagy edző dönt, hogy a vendég lovaglásra vagy fogathajtásra alkalmas állapotban van-e.
Kötelező fejvédőt (kobakot) használnia a szolgáltatás igénybevételének teljes időtartama alatt annak, aki a 14. életévét még nem töltötte be, valamint a lovasterápia vagy a fogyatékos személynek nyújtott lovas szolgáltatás igénybevevőjének.
- Elállás
5.1. Az Ügyfél a foglalás visszaigazolásától, vagyis a szerződés létrejöttét követően a szolgáltatásnyújtásig a foglaló oldalon feltüntetett határidőig, a foglalás véglegesítése előtt megtekinthető, a jelen ÁSZF-ben szabályozott módon létrejött, elektronikus úton megkötött szolgáltatási szerződéstől történő elállásra.
Amennyiben a foglalás véglegesítése előtt tájékoztatást kap Ügyfél a lemondási díj összegéről, úgy elállás esetén annak megfizetésére köteles – ezt a foglalás véglegesítésével elfogadja az Ügyfél.
Elállásnak minősül, ha a Szolgáltatást igénybe vevője a foglalásban rögzítetteknek megfelelő időpontban a szolgáltatásnyújtás helyén nem jelenik meg, vagy olyan állapotban jelenik meg, hogy a Szolgáltató jogszerűen megtagadja a szolgáltatás nyújtását.
Kérjük, hogy amennyiben az elállásra Ügyfél vagy Szolgáltatást igénybe vevője önhibáján kívüli okból kerül sor, úgy azt haladéktalanul jelezni és/vagy igazolni szíveskedjék a Szolgáltatónak annak érdekében, hogy a lemondási díj alól mentesüljön.
5.2. A Szolgáltató a foglalás visszaigazolásától, vagyis a szerződés létrejöttét követően a szolgáltatásnyújtásig bármikor jogosult a jelen ÁSZF-ben szabályozott módon létrejött, elektronikus úton megkötött szolgáltatási szerződéstől történő elállásra.
Az elállást Harmadik személy lehetőségeihez képest köteles haladéktalanul e-mailben vagy telefonon jelezni Ügyfélnek.
5.3. Ügyfél vagy Szolgáltató részéről történő elállás esetén a már megfizetett szolgáltatás díjának visszafizetésére a jelen ÁSZF 3.5. pontjában foglaltak irányadók.
- Vegyes rendelkezések
6.1. A Weboldalon foglalható szolgáltatások feltüntetett, magyar forintban megadott díjai az általános forgalmi adót tartalmazó bruttó árak. A feltüntetett díjak mindig végleges összegek, akció esetén a kedvezményt is tartalmazzák.
6.2. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy amennyiben a Weboldalon hibás díj kerül feltüntetésre, akkor Üzemeltető/Szolgáltató nem köteles az adott Szolgáltatást ezen a hibás díjon nyújtani. Hibás díjnak minősül különösen, de nem kizárólagosan a nyilvánvalóan téves, irreális díj, ami az adott szolgáltatás általánosan ismert díjától jelentősen és nyilvánvalóan eltér; esetleg rendszerhiba miatt megjelenő pl. 0,- Ft.-os díj; vagy egyéb feltűnő értékaránytalanságot mutató összeg.
6.3. Az Ügyfél bármikor leiratkozhat a Hírlevélről a Saját fiókban a „Hírlevek” menüpont alatt; vagy kapcsolatba léphet info@equisystem.hu e-mail címen az Üzemeltetővel.
6.4. A Weboldal bármely tartalmát szerzői jog védi. A szerzői jogi jogosultja a Tulajdonos. A Tartalom magában foglalja különösen, de nem kizárólagosan a logókat, ábrás megjelöléseket, védjegyeket, etc. A Weboldalon megjelenített valamennyi tartalom szellemi alkotásnak minősül, aminek bármilyen felhasználása, másolása, sokszorosítása a jogosult engedélye nélkül nem megengedett. A Weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása, értékesítése a Tulajdonos írásos hozzájárulása nélkül tilos. Ez alól kivételt képez az ÁSZF és az Adatkezelési Szabályzat megismerés céljából történő letöltése.
6.5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy amennyiben az Üzemeltető megítélése szerint az átlagosnál nagyobb forgalom érkezik a Weboldalon, úgy lehetséges a Ügyfél/Felhasználó számára „captcha” típusú kód megjelölése adatvédelmi, így az Üzemeltető jogos gazdasági érdekének szem előtt tartásával.
6.6. A Weboldal személyes adatok kezelésére vonatkozó szabályzata Adatkezelési szabályzat fül alatt letölthető.
6.7. A Weboldal sütiket használ, a Weboldal sütiszabályzatát az Adatkezelési Szabályzat 9. fejezete tartalmazza.
6.8. Vis maiornak minősül minden olyan ok, eset, körülmény, amely előre nem látható, ellenőrzési körön kívül eső, a szerződéskötéskor és teljesítéskor előre nem látható körülmény, amelynek felmerülése lehetetlenné teszi bármelyik Fél számára a jelen ÁSZF-ben vállalt jogok érvényesítését, kötelezettségek teljesítését.
- Fogyasztói jog- és igényérvényesítés
7.1. Amennyiben megítélése szerint az Ön fogyasztói jogai sérülnek, a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény rendelkezéseinek megfelelően, ha és amennyiben Üzemeltető/Harmadik személy és az Ügyfél közötti fogyasztói jogvita egyeztetés során nem rendeződik, az Ügyfél a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz, békéltető testülethez fordulhat és kezdeményezheti eljárásukat, illetve fordulhat a Harmadik személy székhelye szerint illetékes Békéltető Testülethez is.
Az Üzemeltető székhelye szerint illetékes testület a Veszprém Vármegyei Békéltető Testület. Elérhetőségei: Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1.
E-mail cím: info@bekeltetesveszprem.hu
Központi telefonszám: +36 88 814 121
Internetes honlap: https://bekeltetes.hu/, https://bekeltetesveszprem.hu 11.2. Amennyiben az Ügyfél a fogyasztói jogvitát online szeretné lefolytatni és rendezni, a vitarendezési eljárást kezdeményezheti az Európai Unió online vitarendezési platformján: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU. 11.3. Tájékoztatjuk Önt, hogy jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtt történő érvényesítésére polgári peres eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény vonatkozó rendelkezései szerint.
- Záró rendelkezések
12.1. A jelen ÁSZF-ben foglaltak értelmezésére, és a jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre a magyar jog az irányadó, különös tekintettel, de kizárólagosan
- a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”),
- a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény,
- az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény,
- a lovas szolgáltató tevékenységről szóló 14/2008. (XII. 20.) ÖM rendelet.
12.2 Tulajdonos/Üzemeltető fenntartja magának a jogot jelen ÁSZF egyoldalú módosítására. A módosított rendelkezések annak hatályba lépést követően leadott megrendelésekre alkalmazandók, amennyiben Üzemeltető a módosítást egyértelműen feltünteti a Weboldalon.
Kelt: Felsőörs, 2023. március 08.